Design

 

Du danner dig en mening straks du ser noget. Det gælder også dine kunder. Derfor skal designet ramme rigtigt – der kommer måske ikke en anden chance.

 

Godt Brand design er i mine øjne når man rammer balancen imellem nyt og genkendeligt. Man skal føle at det virker bekendt selvom det er nyt, altså have en "nåh ja DET" oplevelse, selvom man aldrig har set det før.

 

Godt Corporate design skal indeholde en glød af den passion, der driver jeres virksomhed, stor eller lille. Uden passionen, kommer virksomheden til at fremstå anonym og visionsforladt.

Uddrag af "Budskab, Bullshit & Bundlinje":

 

Jeg måtte vige pladsen til fordel for en lokal tekstforfatter, der diskede op med perler som:

 

"INGEN opgave er for stor, INGEN for lille!"

 

"Det er ingen hemmelighed, at vi lever af tilfredse kunder."

 

Jeg havde mødt min bullshit'ens overmand. For hvor stor en overraskelse er det lige, at en virksomhed lever af tilfredse kunder? Hmm... OG hvilken virksomhed spænder så bredt, at den seriøst kan påberåbe sig at INGEN opgave er for stor og INGEN for lille?

 

Har du brug for inspiration til at formulere jeres budskab, mission- eller vision-statement, så læs mit essay "Budskab, Bullshit & Bundlinje", der er mit bidrag til en visionær tilgang til kommunikation.

 

TEL (+45) 26 714 715

EMAIL

Rønnevej 9

DK 2680 Solrød Strand